Lego Architecture

Onze living staat weer vol met Lego. Een volledige stad met station, sneltrein, goederentrein, brandweerkazerne, graafmachine, carwash, haven,…
Ik herinner me dat ik als kind ook urenlang kon spelen met de lego’s. Onder mijn bed had ik een schuif vol met blokken en samen met mijn buurjongen maakten wij onze eigen constructies, met of zonder motor.

En nu bestaat er ook Lego Architecture. Bouwdozen met constructies van Frank Lloyd Wright.

Heel bijzonder eigenlijk.

lego01

lego02

Geef een reactie

