Popeiland 2009

Haal ik mijn fototoestel boven, blijkt dat het geheugenkaartje nog thuis op tafel ligt.
Gelukkig wist Wim me te depaneren met 2 kaartjes van 128 MB. Ik weet het, niet echt een grote opslagcapacitiet, maar toch genoeg om wat sfeerbeelden vast te leggen op lage resolutie. Voortaan stop ik een reservekaartje in mijn rugzak.

Half één. Geen volk en het ideale moment om van de randanimatie te genieten nu er nog geen wachtrijen zijn.

DSC_0001-bewerkt

Springen. Minstens een kwartier schat ik zo.

DSC_0004-bewerkt

Graffiti zonder spuitbussen, maar met krijt.

DSC_0013-bewerkt

Spelletjes zoals wij ze vroeger speelden. Eerst het gezicht in een emmer water steken en dan een lekstok zoeken in een bak bloem.

DSC_0025-bewerkt

En een uurtje later is het al een pak drukker.

DSC_0035-bewerkt

En dan is er Oliver

DSC_0048-bewerkt

en Milk Inc.

DSC_0062-bewerkt

DSC_0053-bewerkt

en tevreden kinderen

DSC_0052-bewerkt

Een gedachte over “Popeiland 2009

Geef een reactie

