Bloggen met een resem kleine mannen rond jou

Verdorie toch, eerst bijna een half uur moeten wachten tot die kleine gasten gedaan hadden met on line spelletjes te spelen, en nu staan ze hier om de haverklap te kijken hoeveel tijd ik nog over heb. Awel, ik heb nog 11 min. 40 seconden en ik zal ze volledig opgebruiken ook, al was het maar om Erps-Kwerps op te zoeken in Google Earth, of om de laatste roddels te lezen op de Story-website, of om te blijven bloggen tot die 11 minuten volledig voorbij zijn.
Trouwens, die kleine mannen zouden beter in hun bed kruipen of wat op hun Nintendo spelen of buiten wat voetballen op straat. Grrr. 

Resten mij hier wel nog een kleine 9 minuten. En ik gebruik ze op tot de laatste seconde, ne!

Update: vader komt zijn kinderen halen om te slapen. Cool.

Een gedachte over “Bloggen met een resem kleine mannen rond jou

  1. Een gelukkige verjaardag aan meter Sophie !!
    Vanwege Flor en de ganse familie.

    Flor zei het zo : Vandaag is mijn Sophie jarig !!
    (Hij bedoelde natuurlijk mijn meter :-))

    Geniet ervan in Londen !!

    Vele groetjes aan iedereen,
    Flor, Fran, Elke en Philip

Geef een reactie

