Frank Vander Linden Solo

Ik herinner me nog toen ik in 1992 voor het eerst “Dit is mijn huis” hoorde van De Mens. Een nummer dat bleef hangen en ik weet nog dat ik naar de platenboer rende om de full-cd te kopen. En nu, 17 jaar later werd ik opnieuw ontroerd. Deze keer door Frank Vander Linden die helemaal solo door Vlaanderen trekt. Vrijdagavond zorgde hij in het CC van Lokeren voor kippenvelmomenten. Ontroerend mooi en wat een sympathieke kerel. Prompt zijn solo cd gekocht, die hij zowaar signeerde. Op de thermometer in de auto stond deze morgen -4,5 maar met deze cd kreeg ik het meteen warm.

Een gedachte over “Frank Vander Linden Solo

Geef een reactie

