Simpel en toch geniaal

Je hoort me niet klagen over mijn iMac. Héél zeker niet. Maar over de muis ben ik iets minder tevreden, althans over het kleine balletje bovenaan om te scrollen. Al enkele weken lukt het me niet meer om naar beneden te scrollen. Best vervelend, zeker bij het surfen op sites met lange pagina’s.
Een zwak punt van de Mighty Mouse blijkbaar.

Maar kijk, vandaag toch wat gezocht naar een oplossing, en geloof het of niet maar de oplossing is heel eenvoudig maar toch uiterst doeltreffend. De muis omgekeerd houden en een paar keer met het balletje over en weer scrollen op een proper A4-blad. Ik kan weer naar hartelust scrollen. Zo wijs.

Geef een reactie

