Dropbox

Geen gedoe meer met usb-sticks om bestanden altijd bij de hand te hebben. Voortaan ben ik een tevreden gebruiker van Dropbox. Op mijn mac sleep ik de bestanden die ik wil gebruiken op het werk of bij een opleiding simpelweg naar een Dropbox-folder en dan kan ik overal aan die bestanden via de site van Dropbox. Er is ondersteuning voor Windows, Mac en Linux en ook op mijn iPod Touch kan ik moeiteloos mijn bestanden bekijken.
Standaard krijg je 2 gigabyte bestandsruimte ter beschikking.

Dropbox is gratis te downloaden alhier.

Geef een reactie

