Niet tevreden, geld terug

Ik had het eerder al over onze rit naar Sidemen van maandag 27 juli. We waren niet helemaal tevreden en hadden een korte mail gestuurd naar Balicab, de organisatie die ons transport regelde in Bali.

En kijk eens. Enkele uren nadien krijgen we al een mail. Dat ze het jammer vinden en dat hun organisatie staat voor kwaliteit en al. Mooie woorden allemaal. Maar ook de daad bij het woord. Ze betalen ons het vervoer voor die dag helemaal terug. 

Intussen kregen we al bezoek van een medewerker en werd ons het volledige bedrag keurig terugbetaald.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s