Snorkelen

Sophie had tijdens haar voorbereiding een extra dag gepland in Riung en de 17 eilanden in de buurt. Een goed idee, zo zou al snel blijken.
’s Morgens vroeg bij laagtij vertrokken we naar één van de grotere onbewoonde eilanden om te snorkelen.
Een half uurtje varen. Een prachtig wit strand en tijd om te snorkelen. Ik ben geen echte waterrat en ook de prijs voor beste snorkelaar zal ik allicht nooit verdienen. Ik heb toch even wat koralen en enkele vissen gezien, maar nadat ik 2x teveel zout water had ingeslikt, ben ik toch maar opnieuw aan land gegaan.
Sophie en de kinderen zijn veel beter met dat snorkelen en hebben uren genoten van al dat moois onder water.

Ik was dus aan land en werd even fotograaf van dienst. Tijd genoeg ook om wat langs het strand te wandelen en om te ontdekken dat onze kapitein ook nog eens een goede kok bleek te zijn.
Een BBQ met verse vis, enkele uren voordien gevangen.

DSC_7219

En alles was voorzien. Rijst, verse groenten en zelfs banaan en papaya als dessert

DSC_7222

Geef een reactie

